Životní cesta

• domácí zvířata povolena
  • vhodné za každého počasí
  • vhodné pro rodiny

povrch cesty:
Turistická cesta, Ostatní

powered by TOURDATA

Start je na náměstí Europaplatz přímo před turistickým informačním centrem. Zde najdete informace na přehledové tabuli nebo si můžete přímo v turistickém informačním centru vyzvednout mapu "Bewegungsarena".
Cesta vede přes most Badstraßen, kolem kavárny Viktoria a dále přes podchod ÖBB Arena přímo do centra Bad Schallerbachu. Tam na vás čeká fotogenická pampelišková fontána a ulice Badstraße se všemi restauracemi a obchody. Po rovném úseku opustíme náměstí Rathausplatz s výhledem na radnici a Heimatstube po levé straně a přejdeme hlavní silnici rovně. Cesta pak vede mírně do kopce přes dutou cestu a po úzkém asfaltovém chodníku směrem ke kopci "Am Hochfeld". Ještě předtím však odbočte doprava směrem na Wallern a jděte po silnici ve stejné výšce s krásným panoramatickým výhledem. Společně s cestou Panoramaweg a cestou Schönau odbočuje turistická stezka doleva na polní cestu a neustále stoupá. Po chvíli dosáhnete nejvyššího bodu a přímo na trase se nachází moštárna "Am Hochfeld", kde si můžete odpočinout. Stezka pak pokračuje po hřebeni lesem a po příchodu na mýtinu odbočuje doleva opět z kopce. Za šotolinovou cestou odbočíte vpravo na luční pěšinu a vydáte se nenáročnou procházkou ke kostelu v Schönau. Tam vede cesta vlevo směrem na Bad Schallerbach kolem krásného statku, kde se každoročně koná ochutnávka moštů. Projdete také kolem rehabilitačního centra PV, školního centra a radnice s Heimatstube zpět do centra města. Mnoho zdejších stravovacích zařízení je ideálním místem pro krátký odpočinek. Stezka pak vede kolem fotogenické fontány Arena-Springbrunnen přes podchod ÖBB zpět do výchozího bodu.
výchozí bod: Europaplatz, Promenade 2, 4701 Bad Schallerbach

parkovací poplatky

zdarma

Příjezd veřejnou hromadnou dopravou
Plánovač tras pro individuální turistiku
  • Vstup volný
  • léto
  • podzim
  • časná zima

O informace požádejte na výše uvedeném kontaktu.