Vzdušný okruh ve vysoké nadmořské výšce

povrch cesty:
Turistická cesta

powered by TOURDATA

Z výchozího bodu u uhelné stanice se vydejte po okruhu Nordic Walking směrem na Hochweg, trasa č. A2 (=alternativní zkratka Hausruck Ringwanderweg). Po této stezce se vydejte k rozcestníku "Wolfsegg, Haag ,Entern". Zde následujte značku Nordic Walking č. X. V první ostré zatáčce vpravo můžete odbočit vlevo asi 30 m až na vrchol Lärchenbankerl a odtud si vychutnat krásný výhled na Mühlviertel.
Prodloužení alternativních tras: Velký okruh Nordic Walking lze prodloužit o dva často navštěvované turistické cíle.
WILDHACKKREUZ: U směrové šipky Nordic Walking č. X následujte směrovku "Wildhackkreuz" doprava (bez značení). Cesta se napojí na další cestu přicházející zleva. Odtud odbočuje asi 100 m vpravo pěšina, která vede nahoru na Widhackkreuz (stůl, lavičky a vrcholová kniha). Chcete-li se vrátit zpět na trasu Nordic Walking, pokračujte stejným směrem dolů po následujícím strmém svahu a hned odbočte doleva. Po 50 m dojdete na pěšinu, zde odbočte o 90° doleva a dojdete na rozcestí, kde jste byli předtím vedeni. Nyní odbočte doprava a sledujte rozcestník "Wolfsegg", ke kterému brzy dojdete. Zde se ocitnete zpět na trase Nordic Walking neboli cestě č. A2. Po ní pokračujte až k rozcestníku "Wolfsegg, Haag, Entern". Zde se vydejte po směrovce Nordic Walking č. X. V první ostré zatáčce vpravo můžete odbočit vlevo, cca 30 m nahoru, k modřínové lavičce a odtud si vychutnat nádherný výhled na Mühlviertel. Vraťte se na trasu Nordic Walking a pokračujte po ní k historické uhelné železniční trati.
JUBILEJNÍ GALERIE: Po železniční trati pokračujte asi 300 m k jubilejnímu tunelu.
výchozí bod: Uhelná stanice Scheiben, Scheiben 20, 4682 Geboltskirchen

parkovací poplatky

zdarma

Příjezd veřejnou hromadnou dopravou
Plánovač tras pro individuální turistiku
  • Vstup volný
  • léto
  • podzim
  • časná zima

Objekt nemá bezbariérový přístup pro invalidní vozíky. Objekt nesplňuje zákonem stanovenou normu ÖNORM.