Panoramatická stezka

• domácí zvířata povolena
  • vhodné za každého počasí
  • vhodné pro kočárky

Kondice: střední
panoráma: výlet snů

powered by TOURDATA

Start je na náměstí Europaplatz přímo před turistickým informačním centrem. Zde najdete informace na přehledové tabuli nebo si můžete přímo v turistickém informačním centru vyzvednout mapu "Bewegungsarena".
Trasa vede na východ přes silniční most a poté doprava po Paracelsus-Weg kolem sportovního parku Vitadrom a hasičské stanice ke kruhovému objezdu. Zde stezka sleduje vlevo řeku "Trattnach", opět ji překračuje po mostě, u sportovního hřiště vede pod železniční tratí ÖBB a poté se větví jako naučná stezka Trattnachtal do sousední obce Wallern an der Trattnach. Tam stezka vede centrem obce kolem římskokatolického farního kostela a evangelického kostela Nejsvětější Trojice. Využijte zastávky s občerstvením v Gasthof Schaich nebo Café Wallern. V centru přejděte u čerpací stanice hlavní silnici a pokračujte po stezce do kopce směrem na "Bergern". Tam odbočte vlevo a pokračujte do kopce po luční cestě až na nejvyšší bod. Tam najdete moštárnu "Am Hochfeld" s nádherným panoramatem až k Solné komoře. Stezka pak pokračuje po hřebeni lesem a po příchodu na mýtinu odbočuje doleva opět z kopce. Za štěrkovou cestou odbočíte vpravo na luční pěšinu a vydáte se nenáročnou procházkou ke kostelu v Schönau. Tam vede cesta vlevo směrem na Bad Schallerbach kolem krásného statku, kde se každoročně koná ochutnávka moštů. Projdete také kolem rehabilitačního centra PV, školního centra, radnice s Heimatstube zpět do centra města. Mnoho zdejších stravovacích zařízení je ideálním místem pro krátký odpočinek. Stezka pak vede kolem fotogenické fontány Arena-Springbrunnen přes podchod ÖBB zpět do výchozího bodu.

Turistická mapa je zdarma k dispozici v turistických informačních centrech v Bad Schallerbachu a Gallspachu.
Bezplatné zapůjčení holí na nordic walking v turistickém informačním centru v Bad Schallerbachu.
výchozí bod: Europaplatz, Promenade 2, 4701 Bad Schallerbach

parkovací poplatky

zdarma

Příjezd veřejnou hromadnou dopravou
Plánovač tras pro individuální turistiku
  • Vstup volný
  • Vhodné za každého počasí
  • Vhodné pro děti (6 - 14 roky / roků)
  • Vhodné pro kočárky
  • Domácí zvířata povolena
Výhodné roční období
  • jaro
  • léto
  • podzim
  • časná zima
  • největší zima, opravdová zima

Objekt nemá bezbariérový přístup pro invalidní vozíky. Objekt nesplňuje zákonem stanovenou normu ÖNORM.