Cesta Ďáblovým příkopem

povrch cesty:
Asfalt, Turistická cesta

powered by TOURDATA

Z centra obce (obecní úřad) k občerstvovací stanici Tirolerhof lesem prudce z kopce (=Teufelsgraben) do obce Schwabegg do St. Georgen. Po turistické stezce č. 31 lze ze St. Georgen dojít nejdelší alejí ovocných stromů v Horním Rakousku do Grieskirchenu a po turistické stezce č. 46 zpět do Gallspachu.

Turistická mapa je zdarma k dispozici v turistických informačních centrech v Bad Schallerbachu a Gallspachu.

Od centra města (obecní úřad) přejděte hlavní silnici a po levé straně náměstí uvidíte zámek Zeileis. U zámku jděte podél plotu a po ulici Valentin-Zeileis-Straße ke kašně. Odbočte doprava po ulici Jörgerstraße až na křižovatku s ulicí Niederndorferstraße. Pokračujte vlevo, pod podchodem a nahoru po dlouhé silnici. Na křižovatce odbočte vlevo kolem bývalého občerstvení Ditschenberg k Tirolerhofu. Tam se vám naskytne krásný výhled na Alpy a hrad Tollet. Projděte kolem Tirolerhofu po pravé straně a zahněte doprava. Pokračujte po polní cestě, která vede na okraj lesa. Velmi strmá cesta vede dolů do lesa (Teufelsgraben) do vesnice Schwabegg do St. Georgen bei Grieskirchen.
Po turistické stezce č. 31 se můžete vydat ze St. Georgenu nejdelší alejí ovocných stromů v Horním Rakousku s tematickou stezkou a výstavními tabulemi "Po stopách Jörgerů" do Grieskirchenu a zpět do Gallspachu po turistické stezce č. 46. Na stezce č. 31 je možné se projít po nejdelší aleji ovocných stromů v Horním Rakousku.

výchozí bod: Tržní město Gallspach, Hauptplatz 8-9, 4713 Gallspach

Vlakem:
Výstupní místa: Wels nebo Grieskirchen, dále autobusem do Gallspachu

Příjezd veřejnou hromadnou dopravou
Plánovač tras pro individuální turistiku
Výhodné roční období
  • jaro
  • léto
  • podzim
  • časná zima

O informace požádejte na výše uvedeném kontaktu.

Cesta Ďáblovým příkopem
Tourismusverband Urlaubsregion Vitalwelt Bad Schallerbach - Tourist-Info Gallspach